Mera om beställningar

Under rubriken ”Beställningar” i Feelgoods webbportal kan du beställa både tjänster och rådgivning.

Du kan också se en översikt på beställningar som redan gjorts, samt se svar från Feelgood när de tagit emot beställningen, t ex ett meddelande om en bokning av berörd medarbetare för ett besök eller svar på din fråga. Du kan också fortsätta dialogen med där, om du har fler frågor eller vill fylla på med information kring en beställning.

För att göra en beställning, klicka på den röda knappen ”Beställ”. Där får du tre alternativ – tjänst för en grupp, tjänst för enskild medarbetare eller beställning av rådgivning. Du kan alltid beställa rådgivning om du inte vet vilken tjänst som är bäst lämpad.

Beställningsflödet är enkelt och du klickar dig lätt igenom de olika stegen och anger de uppgifter som behövs. I fritextfälten finns möjlighet att beskriva en situation och ange mer information kring det du önskar och behöver hjälp med. Gör gärna det så att Feelgood ges möjlighet att hjälpa dig på bästa sätt.

Beställningen tas emot av en person på Feelgood som besvarar ärendet. Svaret publiceras i portalen, och du ser det genom att det blir en gulmarkering ”Svar!” på beställningen. Du får också ett e-postmeddelande som talar om att du fått svar på din beställning. I mailet står inte svaret, men det finns en länk som du kan klicka på för att komma till svaret i portalen.

Kontaktperson: Tom Norrgård